CG_7-Seminte_LP_versiunea-5_alb_03

Mix unic de semințe: Floarea Soarelui, Chia, Susan Alb, Mac, Susan Negru, In şi Mei

Ingrediente Naturale

 Rețetă cu MAIA

Bogată în fibre (2,6 ori mai multe decât la pâinea albă)

Ambalaj 7seminte

Dacă ți-am oferi o nouă pâine, cu un singur tip de semințe, tu ce variantă ai prefera?

  Vezi Rezultatele

Loading ... Loading ...

Chia

Semințele de Chia sunt un adevãrat spectacol pentru sãnãtate. Pline de vitamine și minerale, ajutã la reglarea greutãții, controlarea poftei de dulce și luptã împotriva radicalilor liberi. Ele conțin de:

✔ 5 ori mai mult Calciu decât laptele;
✔ 3 ori mai mult Fier decât spanacul;
✔ 2 ori mai multe Proteine decât orice alte boabe, seminţe sau nu;
✔ 3 ori mai mulţi Antioxidanţi decât afinele;
✔ 2 ori mai mult Potasiu decât o bananã.

Susanul

Seminţele de Susan (atât cele de susan alb cât și cele de susan negru), au efect detoxifiant pentru ficat și rinichi şi întãresc imunitatea.

✔ Susanul alb este bogat în Calciu, Magneziu și Lecitinã;
✔ Susanul negru conþine 60% grãsimi folositoare și are cantitãţi importante de Proteine, Fier, Magneziu și Calciu.

Meiul

Se aseamãnã la gust cu grâul, numai cã îi lipsește glutenul. Seminţele de Mei sunt indicate și ca tratament naturist în combaterea constipaţiei, datoritã nivelului crescut de fibre din compoziție, acţionând ca un prebiotic și reglând în același timp microflora intestinalã.

Macul

Semințele de Mac sunt o sursã foarte bunã de minerale necesare zilnic, precum Iodul, Manganul, Zincul, Magneziul sau Cuprul. Fiind foarte bogate în fibre, dau senzația de sațietate mai repede și regleazã glicemia. Sunt eficiente și în combaterea inflamaţiilor și a problemelor gastro-intestinale.

Floarea soarelui

Mulţi nutriționiști recomandã consumul de seminţe de Floarea Soarelui pentru cã, pe scurt, reprezintã o adevãratã sursã de sãnãtate și sunt un excelent energizant. Sunt bogate în Vitamine (E, B1, B6, Acid Folic), conțin multe Minerale (Magneziu, Seleniu, Mangan, Cupru, Fosfor) necesare zilnic organismului, dar și Tryptofan și Fitosteroli (ajutã la reducerea nivelului de colesterol în sânge).

Inul

Constituie o sursã importantã de acid alfalinoleic, o substanţã din familia acizilor grași Omega 3 și are un conþinut bogat în fibre solubile. Consumul de semințe de In (aproximativ 50g pe zi) contribuie la reducerea colesterolui în cazul persoanelor care suferã de hipercolesterolemie, asigurã protecţia cardiovascularã și previne incidența. La nivel digestiv, seminţele de in ajutã la prevenirea și chiar eliminarea calculilor biliari.

Rețete 7 SEMINȚE

la-ți inspiraţia zilnicã din reţetele de sandwich-uri propuse de maeștri Vel Pitar. Descarcã gratuit rețetarul Chef Gourmand 7 SEMINȚE – Artizanul Gustului:




Alãturã-te comunitãţii celor care adorã sã mãnânce Gustos și Sãnãtos

*pâinea Chef Gourmard 7 SEMINȚE a câștigat premiul GUSTUL ALES la concursul “Ora de bun gust” din cadrul Expo-Conferinței “Produsul Românesc” – ediția 2017, organizatã de RO.aliment