Chili vegetarian


Chili vegetarian

O reteta speciala si foarte usor de preparat, numai buna de savurat primavera

Ingredientele necesare pentru pregatirea a patru portii delicioase de chili sunt:
– 2 linguri de ulei de masline extra virgin
– o ceasca de ceapa rosie taiata fin
– 5 catei de usturoi zdrobiti sau macinati
– 2 linguri de pudra de chili
– 2 lingurite de chimion pudra
– 2 cesti de rosii proaspete tocate marunt
– o conserva de fasole rosie scursa bine
– o ceasca de apa sau vin rosu
– o ceasca de ardei gras tocat (rosu de preferat)
– o ceasca de zucchini tocat marunt
– o ceasca de ciuperci proaspete tocate marunt
– o ceasca de coriandru tocat marunt
– sare si piper proaspat macinat dupa gust
– 1/8 lingurita de piper cayenne

Modalitate de preparare:
Incingeti bine uleiul intr-o oala de marime medie. Adaugati ceapa, usturoiul, pudra de chili si chimionul. Sotati la foc mediu pana cand ceapa este moale si devine translucida, aproximativ 5-7 minute. Adaugati restul ingredientelor mai putin coriandrul si amestecati. Aduceti amestecul la punctul de fierbere, apoi reduceti focul si lasati sa fiarba incet aproximativ 20 de minute sau pana cand legumele s-au inmuiat. Mai adaugati lichid, daca vi se pare necesar.
Garnisiti cu coriandrul tocat marunt si este gata de servire.
Puteti adauga la final putina branza cheddar rasa sau branza feta zdrobita, ceapa cruda tocata marunt, smantana sau guacamole.
Se poate servi alaturi de orez simplu fiert sau o paine bogata in fibre cum este painea Grau Intreg.

Pofta buna!