Cerinţe
– Studii superioare finalizate – studii tehnice constituie un avantaj
– Cunoștințe în gestionarea fluxului de achiziții/relații clienți
– Cunoștințe de planificare și urmărire a proiectelor/bugetelor
– Abilități excelente de comunicare, persoană dinamică, lucru în echipă
– Cunoștințe operare PC_MS-Office (Excel – nivel mediu)
– Cunoștințe operare SAP (constituie un avantaj)
– Limba engleză – nivel mediu (constituie un avantaj)
– Permis de conducere – categoria B
Descrierea jobului
– Vei înregistra/analiza/urmări activitățile din cadrul Departamentului de Mentenanță în sistemul informatic intern
– Vei înregistra/analiza rapoartele de intervenție întocmite de terți
– Vei înregistra/analiza/raporta cheltuielile din cadrul Departamentului de Mentenanță (actual vs budget)
– Vei elabora la solicitare rapoarte și analize specifice (costuri echipamente/piese, costuri lucrări, etc)
– Vei gestiona relația cu furnizorii de materiale și servicii
– Vei gestiona aprovizionarea cu piese de schimb/consumabile pentru punctul de lucru
– Vei gestiona fluxul de documente
– Vei propune măsuri de optimizare a activității