Vel Pitar angajează un nou coleg în poziția de Brand manager în cadrul echipei de Marketing din București. Dacă te regăsești în cerințele de mai jos, așteptăm cv-ul tău!
Cerințe:
- O mentalitate orientată către consumator și capacitatea de a transpune cunoștințele consumatorilor în inițiative interesante.
- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, capacitatea de a dezvolta idei în prezentări convingătoare.
- Capacitate puternică de a analiza datele financiare și de consum pentru a genera planuri și activare a brandului care vor consolida indicatorii cheie ai brandului și se vor traduce în vânzări și profituri.
- Abilitatea de a prospera în gestionarea simultană a unor proiecte diverse, cu un stil proactiv și o abordare practică.
- Abilitatea de a lucra în colaborare și de a dezvolta relații puternice în echipă, într-un mediu cu ritm rapid.
- Este necesară experiența anterioară în domeniul bunurilor de larg consum (dezvoltare de produse, ambalaje, publicitate și promoții, prețuri etc.).
- Persoană creativă, cu bune abilități de analiză și sinteză, abilități de rezolvare a problemelor.
- Cunoașterea fluentă a limbii engleze (scris și vorbit).
- Cunoștințe de utilizare a calculatorului (PowerPoint, Excel, Word). minimum 3 ani de experiență în managementul mărcii și în comunicarea de marketing.
Ce vei face:
- Planifici, dezvolți și coordonezi implementarea comunicării de marketing pentru mărcile/produsele alocate, inclusiv gestionarea bugetului.
- Urmărești performanța mărcii și a proiectelor prin analiza datelor, convertind KPI și constatările în perspective și acțiuni specifice care să adauge valoare afacerii, să stimuleze dragostea pentru marcă și valoarea mărcii.
- Coordonezi la nivel interfuncțional pentru a asigura coerența deciziilor legate de marcă; colaborezi îndeaproape cu Trade Marketing, Vânzări, Finanțe și alte departamente pentru o propunere solidă de marcă și cele mai bune rezultate.
- Coordonezi relația cu agențiile (briefing, feedback și rapoarte).
- Participi la procesul de dezvoltare și implementare a planului de marketing.
- Analizezi, evaluezi și interpretezi informațiile din studiile de cercetare de piață și propui inițiative de brand care ar putea îmbunătăți performanța brandului.
- Participi la procesul de dezvoltare de noi produse.
- Monitorizezi și gestionezi bugetul mărcii și, împreună cu managerul de marketing, propui realocări care ar putea asigura rezultate mai bune pentru creșterea mărcii.
- Analizezi și raportezi performanța mărcii / prezentări, după caz.
- Contribui la strategiile de stabilire a prețurilor și de distribuție pentru mărci.
- Coordonezi toate activitățile ATL și BTL pentru mărcile alocate (atât cele dezvoltate la nivel local, cât și cele dezvoltate la nivel global).
- Participi la organizarea, monitorizarea și evaluarea campaniilor promoționale.
Ce oferim:
- Lucrezi alături de o echipă dinamică și foarte calificată.
- Colaborare internațională cu colegi din alte țări.
- Oportunități excelente de învățare, cu o cunoaștere profundă a sectorului FMCG.
- O gamă largă de proiecte pentru a-ți ține mintea creativă ocupată.
- Asigurare de sănătate la una dintre cele mai importante companii de sănătate din România și alte recompense din partea companiei pentru ocazii speciale/ momente de sărbătoare.